30 Nisan 2015 Perşembe

Eğer Yaşarsam-Gayle Forman Kitap Yorumu



Merhaba arkadaşlar ben buralarda yeniyim :) İnşallah yaptığım yorumları beğenirsiniz.
Daha fazla uzatmadan kitap yorumuna geçelim.


Bu kitabın gerçek kapağı.Ben kitabın film kapaklısını almıştım.Aslında ben ilk film izleyip ondan sonra kitabı okudum.
-Kitap Yorumu-
Aşk için yaşa...
Eğer yaşarsam benim en çok etkilendiğim kitaplardandı.Bilmiyorum ama ben çok sevdim.Gayle Forman çok iyi bi yazar ve bence bu kitaptada kendini beli etti.

''Nesneler dokunabiliyorum,kapı kollarını çevirebiliyorum            ama hiçbir şeyi ve hiç kimseyi hissedemiyorum.''

Seçimler arasında kalmanın ve her şey bitmişken yeniden başlamayı anlatan.Bi yandan duygusal bi yandan da Mia ve Adam'ın aşkını anlatan.Aileni kaybetmişken ne yapıcağını bilmeden yaşamayı hayata tutunmayı anlatan bi kitap.Kitabın içinde müzik olmasıda beni çok etkiledi.Ayrıca kitabın içinde kazadan önce yaşananları anlatan geçmişe gidip gelen bölümlerini de çok hoş buldum.Eğer kitabı okursanız bence bitirdikten sonra filmini de izleyin bence gerçekten filmi de güzeldi.


   ''Kal'' dedi ve sesi çatallaştı ama yutkunup toparladı
Sana ne olduğunu anlatamam imkansız.Çünkü hiç güzel bi yanı yok.Ama yaşama tutunman için bi sebebin var.''


  Puanım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder