3 Mayıs 2015 Pazar

Kitap Alışverişim

 Yeni ay yeni kitaplar demek benim için her ay en beğendiğim 3 kitabı sipariş ederim.Aslında genelde d&r dan söylerim ama bu ay idefix den söyledim ve gerçekten daha memnun oldum.

                             
Kitaplar bu şekilde geldi ve görünce nedense bilmem şaşırdım.D&R de genelde koli ile gelirdi ve bazı kitapların kenarları yıpranmış olurdu.
                                           
                                      


Tek isim Tek kaderi söylemek aklımda yoktu ama fiyatı düşmüştü ve konusunu da beğenince sipariş ettim.

Keşke senden nefret edebilseydim ise beni isim olarak çok etkiledi.İnşallah konusuda ismi kadar güzel olur.En kısa zamanda okuyacağım.

Ve son olarak ise Mevsim bir wattpad kitabı zaten müptela yayınlarından olduğu için tahmin etmiş olabilirsiniz.Mevsim beni kapağı olarak çok etkiledi ve al beni dedi bende ondan sipariş ettim açıkçası.



Bir süre bunları okuycam kitap almam diye düşünüyorum :) Keyifli Okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder