6 Mayıs 2015 Çarşamba

Sadece Bir Gün-Gayle Forman Kitap Yorumu

                                                            
Bazen bulunmak için kaybolmak gerekir
Aşk, kalp kırıklıkları, yolculuk, kendini bulma ve hayatın karşımıza çıkardığı tesadüfler üzerine kurulu Sadece Bir Gün, bazen hiç beklenmedik anda açılan bir kapının hayatımızı değiştirdiğini ve aradığımız kişilerin aslında çok yakınımızda olduğunu gösteriyor...

                        "Hayattaki her şey tesadüflerden ibarettir."

Allyson liseden yeni mezun olmuştur ve arkadaşı Melani ile Avrupa Turuna çıkmışlardır.Turlarının son günlerinde Hamlet oyununu izlemek için sırda beklerlerken Allyson Willem ile tanışır.Willem
oyununa davet eder.Allyson o oyuna gider ve pek bişey olmaz.
Sabah geri dönüş treninde Allyson kahvaltısını yaparken Willam ile karşılaşır ve herşey başlar...


Sadece bir gün bence ne sıkıcı ne de çok sürükleyici bir kitaptı.Başlarını çok beğenmiştim ama 200 ve 300. sayfalar arası beni biraz sıktı çünkü kitap çok tek düze gitmeye başlamıştı.Bir an bırakmayı bile düşünmedim değil.Ama Allyson sonunda Dee'nin de (Dee:Allyosn'nın üniversitede tanıştığı eşcinsel bir arkadaşı.) yardımıyla biraz olsun harekete geçer.Ve bence kitap o zaman biraz daha güzelleşiyor.
Kitabın sonu çok heyecanlı bitti.Yine bir Gayle Forman klasiği kadın kitapların sonunu heyecanlı bitirmeyi çok seviyor galiba :) İkinci kitabını çok merak etsem de önümde bitirmem gereken 3 kitap var onun için biraz beklemek zorundayım.


"Bir gün içinde doğardık. Bir gün içinde ölürdük. Bir gün içinde değişebilirdik. Ve bir gün içinde aşık olabilirdik. Bir gün içinde her şey olabilirdi." 

Puanım:



1 yorum:

  1. Merhaba !
    Bloguna ziyaretçi oldum ben seni bekliyorum :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/
    Bu arada ulaşabileceğim bir gmail hesabın var mı ^^

    YanıtlaSil